Απάτη – μαμούθ με πετρέλαια: Πώς δρούσε η εγκληματική οργάνωση με ηγετικό μέλος τον 47χρονο Ιταλό που συνελήφθη στη Βάρκιζα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ-ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Κοινοποίηση

Περισσότερες πληροφορίες έρχονται στο φως για τον Ιταλό επιχειρηματία που συνέλαβε η ΕΛ.ΑΣ., ως ηγετικό μέλος εγκληματικής οργάνωσης, για απάτη – μαμούθ με παράνομη διακίνηση καυσίμων από τη Λατινική Αμερική.

Το κύκλωμα συνεργάζονταν και με έλληνες εφοπλιστές, χωρίς ο 47χρονος Ιταλός μαφιόζος που συνελήφθη στα Νότια Προάστια, να δίνει περισσότερα στοιχεία στους αστυνομικούς του Τμήματος Αναζητήσεων της Ασφάλειας Αττικής.

Σε βάρος του ανωτέρω εκκρεμούσε διεθνές ένταλμα σύλληψης και είχε βρει καταφύγιο στην Ελλάδα, όπου φέρεται να έκανε πολυτελή ζωή. Τα κέρδη από την απάτη ξεπερνούν τα 21 δισ. δολάρια.

Ακινητοποιήθηκε από αστυνομικούς στη Λ. Ποσειδώνος ενώ οδηγούσε ένα από πολλά πολυτελή αυτοκίνητα που είχε στη βίλα που ζει με την οικογένεια του στη Βάρη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ERTNews, ήταν 3ος στην ιεραρχία της εγκληματικής οργάνωσης, αρχηγός της οποίας ήταν Ιταλός εφοπλιστής.

Σημειώνεται πως ο 47χρονος επιχειρηματίας, είχε συλληφθεί και πέρσι για την ίδια υπόθεση, αλλά αφέθηκε ελεύθερος καθώς τα στοιχεία που έστειλαν οι αρχές της Βενεζουέλας ήταν ελλιπή.

Όταν ολοκληρώθηκε η αποστολή των στοιχείων, εκδόθηκε στις 8 Φεβρουαρίου 2024 νέο ένταλμα και βάσει αυτού συνελήφθη χθες στη παραλιακή λεωφόρο.

Για την ίδια υπόθεση έχουν εκδοθεί 50 εντάλματα σε όλο τον κόσμο.

Πώς δρούσαν

Οι λαθρέμποροι, σύμφωνα με τις αρχές, είχαν δικά τους πετρελαιοφόρα πλοία ή ναύλωναν από ναυτιλιακές εταιρείες για να μεταφέρουν το αργό πετρέλαιο από την Λατινική Αμερική.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αγόραζαν συσκευές αναγνώρισης και δορυφορικούς αναμεταδότες από παροπλισμένα πλοία που ήταν σε λιμάνια της Ινδίας και του Πακιστάν και τα τοποθετούσαν στα δικά τους πλοία που φόρτωναν καύσιμα σε λιμάνια της Βενεζουέλας.

Μετά τον απόπλου τους και αφού έβγαιναν στην ανοιχτή θάλασσα, άλλαζαν την αναγνώριση και απενεργοποιούσαν τον αναμεταδότη. Έτσι χάνονταν τα ίχνη του δεξαμενόπλοιου, και  το φορτίο περνούσε στη κατοχή τους. 

Στη συνέχεια το πωλούσαν σε συνεργάτες τους εφοπλιστές, εξαπατώντας τους νόμιμους ιδιοκτήτες του φορτίου καυσίμων.

Ρεπορτάζ ΕΡΤNews: Γιώργος Γεραφέντης

ΠΗΓΗ ΕΡΤ

Related posts

Εθελοντική αιμοδοσία πραγματοποίησε η DEMO

Ζαχαράκη: Πότε θα καταβληθεί το έκτακτο επίδομα σε οικογένειες με παιδιά, συνταξιούχους και ΑμεΑ

Διεθνής ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών – Κ. Παπακώστα: Κοινωνία και πολιτεία δεν θα εφησυχαστούμε