Στις 1.450 ανέρχονται οι ψηφιακές διακοπές εργασιών μέσα σε διάστημα δύο ημερών ενώ την ίδια στιγμή καταγράφεται μείωση των εκκρεμών αιτημάτων, σύμφωνα με την ΑΑΔΕ.
Όπως διαπιστώνεται με τη λειτουργία όλο και περισσότερων ψηφιακών εφαρμογών επιταχύνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών και μειώνοντας σημαντικά τα εκκρεμή αιτήματα προς την Εφορία.
Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνον τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής διακοπής εργασιών μιας επιχείρησης, ολοκληρώθηκαν μέσω της εφαρμογής 1450 σχετικές διαδικασίες.
Πρόκειται για διαδικασίες, οι οποίες βρίσκονταν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ.
Με δεδομένη την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των εκκρεμών αιτημάτων, και την προώθηση μεγάλου μέρους αυτών σε ΔΟΥ εκτός Αττικής, ο αριθμός των εκκρεμοτήτων προς τους πολίτες μειώνεται σημαντικά κάθε μέρα.
Εκτιμάται ότι, με τη θέση σε λειτουργία και άλλων ψηφιακών εφαρμογών, το θέμα με τα εκκρεμή αιτήματα θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.